luni, 19 aprilie 2010

Česká republika - Partea a III-a

Şi veni şi ziua de marţi.........., dat fiind faptul că duminică nu am intrat să vizităm castelul, deoarece conform celor spuse de cel care vindea biletele - "că nu sunt suficiente două ore pentru a face TURUL complet şi că ar fi bine să ne rezervăm câteva ore bune pentru asta". Ce-i drept nu mă gândeam că vom avea prea mult de vizitat, dar m-am înşelat - pot spune că pentru a-l putea vizita - "la relanti" vă ia cam 8 ore şi nu exagerez!!!

Şi cum ne îndreptam spre castel am mai făcut câteva poze.


"Colier pentru roată"



Păpuşar pe podul Carol


Acesta era un porumbel destul de stresat şi stresant - nu stătea
deloc locului




Maşini "comerciale" de epocă





Na că am dat şi peste Ambasada României :-)



Taxa de intrare nu este foarte mare, dat fiind faptul că AI CE VEDEA! costă 350 de coroane aproximativ 58 RON şi taxa de fotografiere este 50 de coroane aproximativ 8,5 RON.

Si cum vorba multă nu e bună, iaca nişte poze.........





Catedrala Sf. Vitus







Uniforme, arme şi armuri





Porcuşorul Cântător








Am regăsit la ieşirea din castel o statue a cărei denumire nu o ştiu,
 dar cred că putea fi denumită foarte bine şi KAMASUTRA MORTALĂ.


Cam atât de pe la castel.............şi cum călătorului îi şade bine cu drumul am decis ca a doua zi să-i facem o vizită unui alt prieten - pentru cunoscători Florin.

Am ajuns într-un orăşel, pe numele lui Trutnov - destul de cochet, plăcut ochiului, nimic scos din relief, clădirile ca peste tot în Cehia - nu sunt kitsch-oase, în fine........uitaţi nişte poze şi de pe acolo.


Trei SANDIBELI - pozând

 






Niciun comentariu: