luni, 28 decembrie 2009

De pe la Bârcaciu


Într-o zi frumoasă de noiembrie ne-am gândit să facem
o drumeţie.....aşa că după scurte deliberări ne-am oprit la varianta cabana Bârcaciu.


Am ţinut-o tot înainte......că aşa se cade.






Apoi dintr-o dată am cotit la dreapta.








A urmat un drum nu foarte anevoios (dar datorită sedentarismului
de care avem parte ne-am resimţit).

Ne-am cocoţat....


Am jucat de-a v-aţi ascunselea....


şi după aproape 2 ore şi jumătate (cu tot cu opriri)...... am ajuns!!!


Am fost întâmpinaţi cu lătrat de căţei...........asta nu a fost prea plăcut.
Dar ne-am împrietenit   :-D.


A doua zi de dimineaţă am văzut şi 5 măgăruşi - foarte simpatici
- ca să nu existe confuzii :-P începând din partea stângă Ionela,  măgaruşul 1 şi Mihai.


Ce face băiatul?


Nenea cabanierul şi unul din măgaruşi


Fosta mea prietenă şi acelaşi măgăruş întâlnit şi în fotografiile anterioare.


Grupul Vouă


Aici eram pe picior de plecare


Alţii pe picior de zbor.....fiecare cu ce poate.








Am dat şi peste o salamandră, sau mai degrabă o fi dat ea peste noi :-))))


Oricum.........a meritat această ieşire şi o recomand.

Niciun comentariu: