miercuri, 7 ianuarie 2009

Fărcaşa Neamţ - ritualuri


Dacă tot am petrecut zilele de vacanţă prin partea de Nord-Est a ţării am asistat si la ritualurile oamenilor de pe acele meleaguri, aşa ca băgaţi un ochi.





"Arena" Comunei - aici era punctul de plecare al uratorilor. (existau după cum se vede şi efecte speciale - fum mai ales )


Staţi liniştiţi că nu se duc la luptă, doar voiau să le ureze (buzunărească) oamenilor ce veneau cu maşini. Ca să nu fiu răutăcios, poate chiar le urau, dar eu nu am auzit nimic de genul ăsta....în fine, continuăm.


Normal, din acest "peisaj" nu putea lipsi URSUL, ......., dar el era paşnic :-P.

Mireasă !?!

Chiar mă întrebam zilele trecute, oare unde mai putem vedea şi noi un spectacol (dacă îl pot numi în acest fel) cum era pe timpuri ??? Din păcate ne pierdem......, pierdem tradiţii frumoase şi acceptam nişte mizerii.

Niciun comentariu: